20110216

X | /

Woah. Seronok juga hari ni. Hari ni gua bersama Ayopan dan rakannya merangkap kawan baru gua, Haiqal ke Mesra Mall, Kerteh. Kami pergi naik kereta Kancil gua pandu, sebab sedang molek bapak gua cakap tak nak guna Kancil tu hari ni. Mula-mula sampai dah terkam bermain bowling dulu. Dua game juga main tadi. Tak ingat pulak gua berapa kali gua strike, banyak sangat. Yang lain semua spare. Si Ayopan adalah berapa kali buat gaya orang tak rajin jumpa bowling. Lepas Ayopan beli baju dekat Reject Shop, kami bertolak pula ke atas sikit dari Mesra Mall, Bandar Baru Kerteh, rasanya. Lepas sembahyang di masjid, pergi McDonald pulak makan tengah hari. Macam orang duit tak habis. Gua bedal bubur ayam saiz besar dengan jus oren pun saiz besar juga. Phew. Dalam ingat nak balik tu, tersinggah pulak di Pantai Kemasik. Pergh. Bermain di gigi air pantai, memanjat batu-batu besar, membasahkan seluar, mengambil gambar- macam threesome gay pulak gua rasa. Lepas tu singgah pulak tepi jalan minum air nyior. Ingat nak minum je hasrat di hati, eh, ada mi sup pulak kat situ. Jadi, terpaksalah bantai mi sup semangkuk seorang lagi. Lepas tu barulah balik sampai rumah dalam keadaan meter minyak menunjukkan E- lampu amaran oren bernyala.

P/S : Tak ingat pulak gua yang Mesra Mall terletak di Kemasik, bukan Kerteh.

No comments:

Post a Comment

I want to know your answer.